Obróbka danych rankingowych

Bywa, że trzeba porozmawiać o kwestiach technicznych. Omówmy to tutaj.

Obróbka danych rankingowych

Postprzez admin » 17 wrz 2013, o 17:48

[wydzieliłem tutaj z racji zmiany tematu - admin]
mod napisał(a):cała ta robota jest robiona ręcznie , a co za tym idzie jest żmudna i czasochłonna

Szczególnie teraz proszę o chwilę cierpliwości - mała modyfikacja wyświetlania a i tak sporo roboty - na pewno wszystko wysprzątamy tak szybko, jak się da.
Zauważone błędy na maila poproszę.
admin
Site Admin
Site Admin

Re: Awans do klasy D

Postprzez KChudz » 17 wrz 2013, o 20:26

Witam wszystkich :wave:
Tak czytam o problemach stricte informatycznych i ... B-)

Jestem informatykiem programistą, tancerzem z klubu Aksel Rzeszów (Kuba potwierdzi :) )
Na problemy o których tu piszecie jest prosta rada - odpowiedni system informatyczny.
Chwilkę temu rozmawiałem z panem Kowalskim, skrutinerem z Krosna, o takim właśnie systemie on-line połączonym z sędziowaniem na tabletach, komórkach itp. Dowiedziałem się że zmiana systemu centralnej bazy jest niewykonalna z powodu układów. Pomysł systemu o którym mu opowiadałem podobał mu się, ale byłaby to zbyt wielka rewolucja.

Nadal jestem otwarty na ten temat i chętnie podejmę się jego realizacji, ale pojawią się pewne koszty związane z licencjami. Sprzęt zapewniony byłby poprzez działanie w tzw. "chmurze".

Pozdrawiam.
Krzysztof Chudziński
Krzysztof Chudziński z partnerką (żoną) Ewą - Aksel Rzeszów - Senior III E.
członek Komisji ds. Seniorów PTT
KChudz
Hobby złoto
Hobby złoto

Postprzez mod » 18 wrz 2013, o 07:51

My z Darkiem nie mamy większych problemow , poza brakiem czasu .
Co do problemów o jakich piszesz - nie nasza działka , za wysokie progi , i nie te kompetencje .
Leszek
Leszek Kusiak
mod
Moderator
Moderator

Postprzez grg » 18 wrz 2013, o 10:28

Witam,